Maikuu
neljas nädal ütleb
tere suvele. Tuulepesa 3a lapsed tegelevad õues kasvavate lilledega. Lapsed
püüavad kirjeldada lilli, nende kasvukohta. Lapsed arutlevad õpetaja abiga,
miks on vaja lilli ja kuidas nende eest hoolitseda. Lapsed jalutavad lasteaia
õuel ja püüavad leida õitsvaid lilli, nii kultuur kui looduslikke. Eraldi
vaadeldakse võilille. Lapsed õpivad punuma võilillepärga. Koos loetakse Helju Männi
luuletusi
„Ülane“ ja „Nurmenukk“.
Tuulelipu 3a lapsed tuletavad meelde aastaaegu. Kas lastel on meeles ja mida
suudetakse meenutada. Lapsed õpivad aastaaegu iseloomustama omadussõnade abil.
Õues vaadeldakse pungi ja õisi. Mis juhtub lillega, mida me vaasi ei pane? Tuulelaeva
4a lapsed jälgivad õuealal kasvavaid taimi, puid, põõsaid, linde ja putukaid.
Mis on nende juures muutunud ja kuidas see ajaga muutub. Jälgitakse
looduskaameraid, et näha, mis mujal toimub. Tuulelohe 4a lapsed uurivad veeelu.
Kes ja kuidas seal elavad: taimed, kalad, loomad. Kuidas saab vees elada ja
areneda? Miks on vaja hoida veekogude puhtust? Tuuleratta 5a lapsed arutlevad,
mida on elusorganismidele, taimedele, loomadele ja inimestele. arenguks vaja.
Kuidas see on seotud aastaaegadega? Mida pakub suvi? Tuuletrolli 6a lapsed
kordavad üle turvalisuse nõuded nii toas kui õues. Kooli minejad lapsed peavad
oskama üksi olles keskenduda alati turvalisusele. Tuuleveski 6a lapsed kordavad
üle elurikkuse mõiste ja märkavad seda lasteaia õuel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.