Maikuu kolmas nädal viib meid kevadesse või vähemalt selle
ootusesse. Tuulepesa 3a lapsed uurivad vihma. Miks on loodusele vihma vaja,
millistele taimedele, loomadele? Mis on kevadveed, kes elavad ja arenevad vees?
Lapsed teevad veega katseid ja jälgivad ilma. Vaadatakse üle ka kõik lasteaia
õue peal kasvavad taimed ja loomad. Lapsed loevad luuletust "Tip-tip - tip vihmake" ja mängivad käe- ja rütmimäng "Õunapuu
õieke". Tuulelipu 3a lapsed uurivad täpsemalt konnade elu. Millised on
veekogud, kus konnad saavad elada, kuidas konnad arenevad? Kuidas on konnad
looduses kasulikud? Miks on inimesele vett vaja ja millist vett? Kuidas vett
hoida ja säästa? Kes elavad meie lasteaia õuel? Tuulelaeva 4a lapsed jälgivad
kevadet looduskaameratest ja lasteaia õuealal. Erilist tähelepanu pööratakse
lindudele ja taimedele. Abiks võetakse luubid ja binoklid. Lapsed loevad koos
õpetajaga linnulule ja salme. Koos vaadatakse üle ka lasteaia aiamaa. Tuulelohe 4a teevad tutvust aiatööde ja aiatööriistadega.
Kuidas on ilmastik ja aiatööd seotud? Mis on aed? Mida ja kuidas aias
toimetatakse? Lapsed jälgivad lasteaia peenramaal aiatööde tegemist. Lapsed
kuulavad luuletust "Aia hääled" ja " Kui vihma sajab". Ka
Tuuleratta 5a lapsed tegelevad aiatööde ja aiatööriistadega. Mis on aiatööd
erinevatel aastaaegadel? Milliseid aiatöid saab teha lasteaia õuealal? Kuidas
saab õueala korras hoida? Lapsed
mängivad aastaaegade lauamängu ja viivad läbi viktoriini "Aiatööd ja
töövahendid". Tuuletrolli 6a lapsed tegelevad Ellen Niidu „Maalritööga“.
Kuidas on maaler meie õues töötanud? Tuuleveski 6a lapsed tegelevad samuti
õuesõppega. Vaatlevad ilma, vaatlevad puid, põõsaid, taimi, putukaid,
roomajaid, linde, loomi. Kasutavad looduslikku materjali loovtöödeks.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.