Märtsi teine nädal toob emakeelepäeva ja
kevade lastele lähemale. Tuulepesa 3a lapsed uurivad kuidas saab vee peal
liikuda. Kevadel kui on palju vett võiks vett mööda liikuda paadi, parve,
purjeka, praami ja laevaga. Kes on laeva juht
ja millised on ohutusnõuded veesõidukis. Mis on päästerõngas ja
päästevest? Kuidas valida teekonda veekogus? Mis on binokkel ja majakas? Lapsed
mängivad erinevaid veemänge veesõidukitega. Vahelduseks vaatavad ka ilma. Tuulelipu
3a lapsed lähevad koos Sipsikuga kevadet otsima, nii puude – põõsaste juures
kui vee ääres. Tuulelaeva 4a lapsed uurivad kevadet kui muinasjuttu. Kevadised lilled
on kui muinasjutt, lilleprintsessid. Kuidas kevadlillede eest hoolitseda, seda
vaatavad lapsed raamatutest ja filmidest. Koos õpitakse luuletusi lilledest.
Tuulelohe 4a lapsed räägivad sellel nädalal emakeelepäevast ja teatrist. Lapsed
uurivad erinevaid teatreid ja teatri elukutseid. Lõpuks teevad lapsed ise ka
teatrit ja etendavad eestikeelse etenduse.
Tuuleratta 5a lapsed võtavad sellel nädalal kodust kaasa ühe eestikeelse lemmikraamatu, teevad nendest
raamatunäituse ja räägivad kaaslastele raamatust. Lapsed arutlevad, kes
raamatuid kirjutavad, kes kirjastavad ja miks seda tehakse. Mida saab
raamatutest õppida? Lapsed otsivad eesti keele kõige kaunimaid sõnu ja
proovivad neid kirjutada. Kaunitest sõnadest kujundatakse kauni sõna puu. Kuna
juba hakkavad saabuma rändlinnud, siis Tuuletrolli 6a lapsed otsisid välja
lindude pildid ja hakkavad kordama, kas kõik linnunimed on meeles ja ka laulud.
Nädala lõpul lähevad lapsed Loodusmuuseumi õppekäigule. Tuuleveski 6a lapsed
tegelevad elukutsetega. Mida tähendab vanasõna „Töö kiidab tegijat“ Lapsed
lahendavad ristsõnu ametite ja töövahendite kohta.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.