esmaspäev, 9. märts 2020

Märtsikuu teise nädala tegemised

Märtsi teine nädal toob emakeelepäeva ja kevade lastele lähemale. Tuulepesa 3a lapsed uurivad kuidas saab vee peal liikuda. Kevadel kui on palju vett võiks vett mööda liikuda paadi, parve, purjeka, praami ja laevaga. Kes on laeva juht  ja millised on ohutusnõuded veesõidukis. Mis on päästerõngas ja päästevest? Kuidas valida teekonda veekogus? Mis on binokkel ja majakas? Lapsed mängivad erinevaid veemänge veesõidukitega. Vahelduseks vaatavad ka ilma. Tuulelipu 3a lapsed lähevad koos Sipsikuga kevadet otsima, nii puude – põõsaste juures kui vee ääres. Tuulelaeva 4a lapsed uurivad kevadet kui muinasjuttu. Kevadised lilled on kui muinasjutt, lilleprintsessid. Kuidas kevadlillede eest hoolitseda, seda vaatavad lapsed raamatutest ja filmidest. Koos õpitakse luuletusi lilledest. Tuulelohe 4a lapsed räägivad sellel nädalal emakeelepäevast ja teatrist. Lapsed uurivad erinevaid teatreid ja teatri elukutseid. Lõpuks teevad lapsed ise ka teatrit ja etendavad eestikeelse etenduse.  Tuuleratta 5a lapsed võtavad sellel nädalal kodust kaasa  ühe eestikeelse lemmikraamatu, teevad nendest raamatunäituse ja räägivad kaaslastele raamatust. Lapsed arutlevad, kes raamatuid kirjutavad, kes kirjastavad ja miks seda tehakse. Mida saab raamatutest õppida? Lapsed otsivad eesti keele kõige kaunimaid sõnu ja proovivad neid kirjutada. Kaunitest sõnadest kujundatakse kauni sõna puu. Kuna juba hakkavad saabuma rändlinnud, siis Tuuletrolli 6a lapsed otsisid välja lindude pildid ja hakkavad kordama, kas kõik linnunimed on meeles ja ka laulud. Nädala lõpul lähevad lapsed Loodusmuuseumi õppekäigule. Tuuleveski 6a lapsed tegelevad elukutsetega. Mida tähendab vanasõna „Töö kiidab tegijat“ Lapsed lahendavad ristsõnu ametite ja töövahendite kohta.



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.