Märtsi neljas nädal jätkub kevade
tervitamise ja saabuva teartipäevaga. Tuulepesa 3a lapsed uurivad jätkuvalt
kevadetunnuseid. Püütakse meelde jätta kevadlillede nimesid. Erilist tähelepanu
pööratakse pajuurbadele ja nende rahvapärastele nimetustele. Tuulelipu 3a lapsed
uurivad päeva pikkust ja selle seost loodusega. Erilist tähelepanu saab sellel
nädalal tervis ja oskused, kuidas käituda kui tuleb köhatus või aevastus.
Tuulelaeva 4a lapsed valmistuvad teatripäevaks. Seavad korda lavastusmängu
sirmi otsivad välja mänguvahendid ja etendavad loo Sajajalgsest. Vahelduseks
kuulatakse kevadlindude hääli. Tuulelohe 4a lapsed seiklevad võlumuinasjuttude
maailmas ja võlukevades. Tuuleratta 5a lapsed jätkavad Looduse aastaringi raamatuga
tutvumist, jätkuvalt õpitakse linnulaulusid ja linde ning kevadlilli.
Tuuletrolli 6a lapsed kordavad üle erinevad teatriliigid ja ametid, kes
teatrites töötavad. Koos pannakse kokku mõistekaart kevadest, lindudest ja
lilledest. Tuuleveski 6a lapsed süvenevad kevadesse. Milliseid tundeid tekitab
kevad, kuidas me tajume kevadet, mis mõtted tekivad koos kevadega.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.