Märtsi kolmas nädal toob kevade ja kahjuks
ka laialdase viiruseleviku ning eriolukorra. Õpetajad planeerivad tegevusi. Kui
neid lasteaias ei saa läbi viia, siis ELIISi kaudu on võimalik lastevanematel
neid jälgida ja lastega kaasa teha. Tuulepesa 3a lapsed uurivad lennumasinaid. Mille
poolest nad teistest erinevad, mille poolest sarnanevad. Õues jälgitakse kevade
tunnuseid. Ka Tuulelipu 3a lapsed uurivad kevade tunnuseid lasteaia õuel. Koos
loetakse kevade luuletust ja nimetatakse kevadlilli. Tuulelaeva 4a lapsed
tunnetavad kevade tuult, temperatuuri, päikesesoojust. Õues uurivad lapsed, kas
on märgata liikumist kuldkoka pesakastide juures. Millised taimed näitavad juba
pungi ja võib-olla ka õisi. Tuulelohe 4a lapsed tuletavad meelde teisi
aastaaegu ja proovivad neid võrrelda. Koos tuletatakse meelde kevadlilli.
Tuuleratta 5a lapsed lisaks õues kevade märkamisele uurivad raamatut „Looduse
aastaring“. Lapsed õpivad äppe, mis aitavad õppida linnulaule ja linde. Koos
meisterdatakse mäng „Kevadebingo“ Tuuletrolli 6a lapsed süvenevad eesti metsade
loomariiki. Iga laps valib oma lemmiklooma, keda siis kodus pereliikmetega
uuritakse ja tehakse lühikokkuvõte, ettekanne, mida saab teistele esitada.
Lapsed maalivad kevadetunnet koos muusikaga. Tuuleveski 6a lapsed uurivad ja
otsivad kevadet õues, nii lasteaia õuealal kui parkides. Loomulikult jälgitakse
pingsalt herneste arenemist projektis „Sõprusterad“ Kõige tähtsam – isiklik hügieen,
käte pesemine, terve olemine.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.