Aprilli
neljas nädal on kevadlillede ja putukate päralt. Tuulelaeva
3a lapsed õpivad märkama kevade tunnuseid. Lapsed lähevad jalutuskäigule, et leida
mesilast, herilast ja lepatriinut. Ka lasteaia õuel hoitakse silmad lahti, et
märgata muutusi. Tuulelohe 3a lapsed tegelevad tõsise probleemiga: prügi
looduses. Lapse lähevad jalutuskäigule, et vaadata, kus ja missugust prügi
märgatakse. Lastega arutletakse, kust prügi tuleb, mis see loodusele teeb,
kuidas saaks paremini prügi korjata ja sorteerida ning kuidas loodus on
tänulik, et me saastamisega teda ei hävita. Lapsed vaatavad üle ka lasteaia
õueala ja korjavad ära kõik kivikesed muru seest. Tähelepanuta ei jää ka õueala
kevadlilled. Tuulepesa 4a lapsed uurivad kevadlilli nii lasteaia õuealal kui
lähitänavatel, kasutatakse ka pildiraamatuid ja videosid. Tuuleratta 4a lapsed
püüavad selgeks õppida putukad ja nende eluviisid. Lapsed uurivad putukahotelli
ja selle elanikke, mängivad erinevaid õppemänge putukatest, vaatavad filme
putukate arengust. Tuuletrolli 5a lapsed õpivad kuulama ja hindama vaikust.
Abiks võetakse vaikuseminutid ja püütakse kuuulamisoskust arendada. Soov on, et
lapsed saaksid aru, et mõte saab alguse vaikusest ja kuulamisest. Tuuleveski 5a
lapsed tegelevad sellel nädalal puudega. Kuidas puud on seotud teiste taimede,
putukate ja lindude-loomadega. Millised puud kasvavad lasteaia õuealal ja kes
on nende puude sõbrad? Lapsed lähevad ka Mäe tänava loodusrajale. Tuulelipu 6a
lapsed õpivad märkama ja kirjeldama kevade tunnuseid ja muutusi, tuletavad
meelde puude, lindude, lillede nimetused. Koos teiste Lasnamäe rohelise kooli
lasteaedadega minnakse Pae pargi õpperajale. Tuulekella 6a lapsed tähistavad
maapäeva. Kuidas iga inimene saab kaasa aidata looduse tundmisele ja säilimisele.
Erilise tähelepanu saab selle aasta loom kobras. Ka see rühm läheb koos
teistega Pae pargi matkale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.