pühapäev, 21. aprill 2019

Aprilli neljanda nädala tegemised


Aprilli neljas nädal on kevadlillede ja putukate päralt. Tuulelaeva 3a lapsed õpivad märkama kevade tunnuseid. Lapsed lähevad jalutuskäigule, et leida mesilast, herilast ja lepatriinut. Ka lasteaia õuel hoitakse silmad lahti, et märgata muutusi. Tuulelohe 3a lapsed tegelevad tõsise probleemiga: prügi looduses. Lapse lähevad jalutuskäigule, et vaadata, kus ja missugust prügi märgatakse. Lastega arutletakse, kust prügi tuleb, mis see loodusele teeb, kuidas saaks paremini prügi korjata ja sorteerida ning kuidas loodus on tänulik, et me saastamisega teda ei hävita. Lapsed vaatavad üle ka lasteaia õueala ja korjavad ära kõik kivikesed muru seest. Tähelepanuta ei jää ka õueala kevadlilled. Tuulepesa 4a lapsed uurivad kevadlilli nii lasteaia õuealal kui lähitänavatel, kasutatakse ka pildiraamatuid ja videosid. Tuuleratta 4a lapsed püüavad selgeks õppida putukad ja nende eluviisid. Lapsed uurivad putukahotelli ja selle elanikke, mängivad erinevaid õppemänge putukatest, vaatavad filme putukate arengust. Tuuletrolli 5a lapsed õpivad kuulama ja hindama vaikust. Abiks võetakse vaikuseminutid ja püütakse kuuulamisoskust arendada. Soov on, et lapsed saaksid aru, et mõte saab alguse vaikusest ja kuulamisest. Tuuleveski 5a lapsed tegelevad sellel nädalal puudega. Kuidas puud on seotud teiste taimede, putukate ja lindude-loomadega. Millised puud kasvavad lasteaia õuealal ja kes on nende puude sõbrad? Lapsed lähevad ka Mäe tänava loodusrajale. Tuulelipu 6a lapsed õpivad märkama ja kirjeldama kevade tunnuseid ja muutusi, tuletavad meelde puude, lindude, lillede nimetused. Koos teiste Lasnamäe rohelise kooli lasteaedadega minnakse Pae pargi õpperajale. Tuulekella 6a lapsed tähistavad maapäeva. Kuidas iga inimene saab kaasa aidata looduse tundmisele ja säilimisele. Erilise tähelepanu saab selle aasta loom kobras. Ka see rühm läheb koos teistega Pae pargi matkale.























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.