Esmaspäev, 22. veebruar 2021

Veebruarikuu neljanda nädala tegemised

 Veebruarikuu neljas nädal on Eesti Vabariigi 103. sünnipäeva nädal. Tuuletrolli rühma 3a lapsed õpivad nimetama Eestit ja et nad elavad Eestis. Lapsed õpivad eesti lippu ja lipuvärve. Lapsed peavad rühmas sünnipäevapidu, loevad luuletust, laulavad, küpsetavad ja söövad kooki. Koos öeldakse  „Palju õnne sünnipäevaks, Eestimaa!“ Tuuleveski rühma 3a lapsed tutvuvad Eesti riigi sümbolitega: lipp, rahvuslill ja -lind. Lapsed voolivad ja joonistavad eesti lippu. Tuulepesa rühma 4a lapsed õpivad nimetama oma kodukohta, rahvust ja emakeelt. Lapsed kinnistavad eesti riigi tunnuseid ja sümboleid. Räägitakse eesti keelest ja Eestimaast. Koos vaadatakse Eestimaa kaarti. Lapsed õpivad luuletust eesti lipust ja vaatavad lasteaia näitusi. Tuulelipu rühma 4a lapsed teavad, et elavad Eestimaal. Lapsed õpivad kirjeldama oma kodu ja kodukohta, uurivad Eestimaa kaarti. Lapsed tutvuvad eesti sümboolikaga: rahvuslindu, -lille, -kivi, -puud, -kala. Lapsed püüavad meelde jätta, mis on Eestimaa pealinn ja kes on Eesti president. Rühma peol kuulatakse hümni ja räägitakse, kuidas sellele kaasa elatakse. Tuulelaeva rühma 5a lapsed kordavad üle oma kodu aadressi ja püüavad oma kodu kirjeldada ja kuidas on kodus tunda ning näha Eesti Vabariigi sünnipäeva. Räägitakse erinevatest keeltest ja kultuuridest ning selgitatakse, miks Eestis räägitakse eesti keelt ja milline on eesti kultuur. Õpetajatel on plaanis tutvustada lastele eesti loodust, rahvariideid, sümboolikat. Lapsed õpivad hümni kuulama. Tuulelohe rühma 5a lapsed räägivad läbi kõik Eesti Vabariiki puudutavad tähtsamad tunnused ja sümbolid. Lauldakse eesti laule ja loetakse eesti luuletusi. Lapsed püüavad kirjutada Eestimaaga seotud sõnu ja lauseid. Tuuleratta rühma 6a lapsed räägivad Eesti Vabariigi aastapäevast, eesti riigi sümbolitest, pidupäeva traditsioonidest.














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.