Maikuu neljandal nädalal valmistuvad
koolieelikud lõpupidudeks ja teised lähevad terveteks päevadeks õue. Tuulelaeva
3a lapsed uurivad loomi ja nende elupaiku. Kes elavad metsas, kes elavad vees?
Kuidas nende pojad kasvavad? Mis asi on vesi ja kas vee võivad erinevad
omadused olla: selge, hägune, erineva maitsega. Seebiveest saab mulle puhuda.
Tuulelohe 3a lapsed uurivad samuti veekogusid: lomp, kraav, oja, jõgi, järv, meri ja teevad tutvust konnaga.
Milleks on vett vaja ja kuidas vett mõistlikult tarbida. Tuulepesa 4a lapsed õpivad
loodust märkama, nägema ja kuulma. Lapsed arutavad, mida saab õues teha, kuidas
saaks õues olevaid asju, puid, taimi oma tegevustes kasutada. Millised pinnavormid
ja värvid on meie õuealal? Lapsed õpivad kasutama taimi kunstitegevustes,
looduslikku materjali meisterdamiseks, kasutama pinnavorme liikumiseks, uurima
luupidega mikroloodust ja kuulama helisid ja häälitsusi. Tuuleratta 4a lapsed
õpivad kirjeldama kodukoha looduse olulisemaid objekte, sealseid värve,
helisid, häälitsusi, vorme. Igal päeval valitakse, millist mängu õues saab
mängida. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad ka looduse mikromaailmaga võttes appi
luubid ja suurenduskarbid. Trolli lapsed lähevad õppekäigule Aegna saarele, kus
toimub mereröövli õppeprogramm.
Tuuleveski 5a lapsed tegelevad loodusega endi ümber. Mida räägivad
linnud, putukad, taimed ja puud meile. Lapsed otsivad lemmik vaateid pildiraami
abil. Kuidas kasutada looduslikku materjali mängu- ja õppetegevustes. Tuulelipu
ja Tuulekella 6a lapsed valmistuvad lasteaia lõpetamiseks. Käiakse Kuie
koolimajas vanaaja koolitunnis, KUMU viimastes tundides ja matkadel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.