kolmapäev, 22. mai 2019

Maikuu neljanda nädala tegemised

Maikuu neljandal nädalal valmistuvad koolieelikud lõpupidudeks ja teised lähevad terveteks päevadeks õue. Tuulelaeva 3a lapsed uurivad loomi ja nende elupaiku. Kes elavad metsas, kes elavad vees? Kuidas nende pojad kasvavad? Mis asi on vesi ja kas vee võivad erinevad omadused olla: selge, hägune, erineva maitsega. Seebiveest saab mulle puhuda. Tuulelohe 3a lapsed uurivad samuti veekogusid: lomp, kraav, oja,  jõgi, järv, meri ja teevad tutvust konnaga. Milleks on vett vaja ja kuidas vett mõistlikult tarbida. Tuulepesa 4a lapsed õpivad loodust märkama, nägema ja kuulma. Lapsed arutavad, mida saab õues teha, kuidas saaks õues olevaid asju, puid, taimi oma tegevustes kasutada. Millised pinnavormid ja värvid on meie õuealal? Lapsed õpivad kasutama taimi kunstitegevustes, looduslikku materjali meisterdamiseks, kasutama pinnavorme liikumiseks, uurima luupidega mikroloodust ja kuulama helisid ja häälitsusi. Tuuleratta 4a lapsed õpivad kirjeldama kodukoha looduse olulisemaid objekte, sealseid värve, helisid, häälitsusi, vorme. Igal päeval valitakse, millist mängu õues saab mängida. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad ka looduse mikromaailmaga võttes appi luubid ja suurenduskarbid. Trolli lapsed lähevad õppekäigule Aegna saarele, kus toimub mereröövli õppeprogramm.  Tuuleveski 5a lapsed tegelevad loodusega endi ümber. Mida räägivad linnud, putukad, taimed ja puud meile. Lapsed otsivad lemmik vaateid pildiraami abil. Kuidas kasutada looduslikku materjali mängu- ja õppetegevustes. Tuulelipu ja Tuulekella 6a lapsed valmistuvad lasteaia lõpetamiseks. Käiakse Kuie koolimajas vanaaja koolitunnis, KUMU viimastes tundides ja matkadel.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.