Veebruarikuu neljas nädal. Tuulelaeva
3a lapsed uurivad iseennast. Mis on mu nimi, kas olen poiss või tüdruk,
millised on mu kehaosad ja milleks neid vaja on, kuidas nad töötavad. Ära ei
unustata ka meeleelundeid ja tundeid. Tuulelohe 3a lapsed tegelevad ohutuse ja
päästeametiga. Millised ohud võivad laste ümber olla ning kuidas saab
päästeamet aidata. Lapsed õpivad suhtlema päästeametiga. Tuulepesa 4a lapsed
uurivad kodulinna Tallinnat. Mille poolest erinevad linna – ja maaelu, mille
järgi tunneb ära Tallinna. Lapsed vaatlevad pilte, raamatuid, filme. Tuuleratta
4a lapsed teevad tutvust elukutsetega. Milliseid ameteid peavad lapsevanemad,
millised ametid on lasteaias. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad aastaringi,
aastaaegade ja kuudega. Abiks on S. Maršak´i
muinasjutt "12 kuud". Tuuleveski 5a lapsed lähevad rändama mööda
Eestimaad. Suure kaardi pealt otsitakse linnu, külasid, saari, jõgesid,
kõrgendikke ja soid. Tehakse tutvust naaberriikidega. Tuulelipu 6a lapsed uurivad
eesti tuntumaid legende, muistendeid ja
eepost ning kuidas need on seotud eesti looduse ja kultuuriga. Huvitav päev
saab olema ka unustatud mänguasjadega. Tuulelipu 6a lapsed korraldavad sellel
nädalal mälumängu Eesti kohta ja kutsuvad võistlema naaberrühmade lapsed.
Hoolega jälgitakse ka
taimekasvatusprojekti „Tomatisõbrad“ taimede arengut. Selleks nädalaks tulid
kõik taimed suurematesse pottidesse istutada, väetiseveega kasta ja ümbermõõtu
mõõta.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.