Jaanuari
teine nädal juhatab sisse looduse jälgimise ja uurimise.
Tuulelaeva 3a lapsed uurivad talve ja lund. Millised on talve ilma tunnused
ja millised on tegevused talvel õues. Tuulelohe 3a lapsed jälgivad linde.
Uurivad ja nimetavad lindude kehaosi, lindude toitu. Kuidas saab inimene aidata
linde talvel, milline on kõige sobilikum toit lindudele. Jalutuskäikudel lapsed
jälgivad linde, keda nad märkavad. Tuulepesa 4a lapsed uurivad täpsemalt tihaseid,
leevikest, varblasi ja kodutuvi. Täiendavalt vaadatakse raamatuid ja filme.
Samuti arutletakse lindude toidu ja toitmise üle. Tuuleratta 4a lapsed
tegelevad öö ja päeva uurimisega. Kuidas mõjub ööpäeva ja aastaaegade muutus
loodusele. Lapsed uurivad gloobust ja tema liikumist. Lapsed kirjeldavad oma
tegevusi ööpäevas. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad talveunes olevate loomadega:
rohukonn, nahkhiir, siil, orav, pruunkaru, lapsuliblikas. Kuidas need loomad
valmistusid talveuneks ja kuidas nad seda teevad. Kuidas loomad teavad millal
ärgata? Tuuleveski 5a lapsed külastavad Ülemiste Veepuhastusjaama. Lapsed
saavad teada, miks tuleb vett säästlikult kasutada, miks on vesi oluline.
Lapsed uurivad vee erinevaid olekuid ja vee ringkäiku looduses. Millised on
looduslikud veekogud? Tuulelipu 6a lapsed tegelevad päikesesüsteemiga. Aastaga
üks ring ümber päikese. Milliseid planeete veel on peale maa? Kuidas lapsed
kujutavad ette maa tekkimist? Igaüks saab luua oma loo. Tuulekella 6a lapsed
tegelevad paigalindudega. Lindude elupaigad. Mõistatused lindudest. Linnud
lasteaia õuealal. Jälgitakse talilinnukaamerat. Lapsed paneva õue
üles taarapakendist valmistatud
toidulaua lindudele. Mängitakse digilotot, lindude tundmist laul järgi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.