Jaanuarikuu neljas nädal
ja tali jätkub. Tuulelaeva
3a lapsed jälgivad linnukaamerat, proovivad linde ja nende nimesid meelde
jätta. Õues jälgitakse kohalikke paigalinde ja pannakse neile toitu. Tuulelohe
3a lapsed uurivad erinevaid talviseid sportimisvahendeid. Tehakse katseid lume
ja jääga. Milliseid ohte toovad kaasa lumi ja jää? Ilmavaatlus on selle
nädalamärksõna. Tuulepesa 4a lapsed uurivad talviseid rõõme ja muresid. Mida
tähendab talve selgroo murdumine? Kuidas saav veest lumi, jää, härmatis või
vastupidi? Lapsed püüavad jälgida teehooldusmasinate tööd. Tuuleratta rühma 4a
jälgivad linde ja nende eluviisi. Mõned linnud teevad juba kevadisemat häält.
Koos antakse lindudele talvetoitu. Tuuletrolli 5a lapsed jälgivad Eestimaa
talve läbi erinevate looduskaamerate. Kalender näitab, et päev on pikem ja
päikese tõusu ja loojumisaeg muutuvad. Sellel nädalal külastatakse ka
Lastemuuseumi ja loetakse S. Maršaki „12 kuud“ Tuuleveski 5a lapsed teevad
endile selgeks, kes on tihane, leevike, varblane, tuvi ja kajakas, ning mida
nad söövad. Lapsed arutlevad, kuidas linde aidata, millest koosneb söögilaud
jne. Tuulelipu rühma 6a lapsed tegelevad koduloomade- ja lindudega. Kuidas
nimetatakse emas- ja isasloomi ning nende järeltulijaid? Milliseid saadusi me
erinevatelt koduloomadel, -lindudelt saame ja miks üldse peetakse koduloomi.
Tuulekella 6a lapsed uurivad naaberriike: Lätit, Leedut ja Venemaad. Uuritakse
riikide suurust, asukohta, kombeid, keelt, toitu, loodust.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.