Aprilli
neljandal nädalal on kõik õues. Tuulekella rühm alustas
jüripäeva tähistamisega ja puude tähistamisega. Lapsed uurisid, missugused puud
kasvavad meie lasteaia õuel, miks puid on vaja, kes elavad puude lähedal ja
puudega koos. Lapsed kirjutasid põletusaparaadiga lauajuppidele puude nimed ja
sidusid need puude külge. Lapsed käisid jalutuskäigul Kadrioru pargis ja
võrdlesid, mille poolest erinevad park ja mets. Tuuleveski rühm uuris ka puid
ja põõsaid lasteaia õus ning lisaks sellele ka linde, kes tegutsevad lasteaia
õuealal. Lapsed said teada ränd- ja paigalindude erinevusest, nende
pesitsemisest, häälitsustest. Tuulepesa lapsed vaatasid putukaid nii
raamatutest kui looduses.Võrdlesid sipelgat ja sääske. Kuidas areneb liblikas?
Milleks on vaja mesilasi? Ehitasime koos lasteaia õuele putukahotelli. Milleks
on vaja lilli istutada? Tuulelipp aga uuris konni kui kahepaikseid. Lapsed said
vastuse, kuidas konnad arenevad, kes ohustavad konni, kudas inimesed saavad
konni kevadel aidata. Bee-Boti loodusmängud aitasid konnaõpumisele tublisti
kaasa. Tuulelaeva koolieelikud kordasid üle kevade tunnused ja lindude, loomade,
putukate nimed ja pesitsuskohad. Räägiti kevadistest aiatöödest nii lasteaias
kui kodus.
Tuuletrolli lapsed mõtlesid ja mõistatasid, kuidas
võiks välja näha tuleviku prügikastid. Tuuleratas rääkis tervislikust toidust.
Tuulelohe koolieelikud arutlesid nutiseadmete üle. Milleks neid vaja on, kuidas
kasutada ja kas neid saaks ka õues õppides kasutada.
Kõik rühmad jätkasid
õuealal kevadiste muutuste jälgimist. Välja toodi aianduskastid ja täideti
mullaga. Koos ehitati putukatele hotelli ja meisterdati aedik Darwini aiale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.