Aprilli kolmandal nädalal on kevad täies
hoos. Tuulelohe lapsed selgitavad loodusnähtuste seost
aastaajaga.Uurivad ränd-ja paigalinde, teavad
lindude kevadisi toimetusi, jälgivad linde lasteaia hoovil ja looduskaameras. Kirjeldavad, millised on inimtegevuse mõjud
koduümbruse loodusele, soovivad osaleda lasteaia õue korrastamises.Tuulelohe
rühm uuris õuesõppimise võimalusi. Lapsed kaardistasid õueala, tegid
orienteerumismängu, käisid õppekäikudel ja uurisid loodust erinevates kohtades.
Tuuleveski rühm tegi tutvust kevadlilledega nii lasteaia peenardel kui
pildiraamatutes. Lapsed arutlesid, kuidas päike mõjutab loodust. Tuulelipp
uuris mulda ja selles olevat elu. Kes mullas elavad, mida nad seal teevad, mida
söövad ja kas käivad vahel ka maapinnal. Lapsed jälgisid vihmaussi, sipelgat ja
mutti. Tuuleratas aga võrdles mulda, savi ja pori. Lapsed katsusid, uurisid,
proovisid, milline hakkab paremini kokku ning millega saavad käed rohkem
mustaks. Tuulepesa uuris veeekogusid. Mis on jõgi ja mis on meri? Kes elavad
veekogudes? Lapsed tegid erinevaid katseid veega. Tuulekell aga vaatles vee
reostust nii mere ääres kui teistes veekogudes. Lapsed arutlesid, kusttuleb
reostus ja mida inimesed saaksid ära teha, et reostust ei tekiks. Lapsed
vaatasid vee ringkäiku looduses. Tuuletroll jätkas Sipsiku teemat. Seekord
kohtus Sipsik korstnapühkija ja
seentega. Jutuks tuli ka jonnakus.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.