Septembrikuu neljas nädal.Tuuletrolli 3a lapsed õpivad viisakusväljendeid „tänan“ ja „palun“ ning õiget lusikahoidu. Õues lapsed vaatavad ja tuletavad meelde sõnu, mis kirjeldavad ilma. Jalutades jõuavad õunapuu juurde ja räägivad õuna kasvamisest. Toas vaadeldakse, katsutakse, maitstakse õunu. Mis on õuna sees? Tuuleveski 3a lapsed õpivad kogunema etteantud kohta. Õues otsitakse sügise märke ilmastikust ja puude juurest. Puude lehed on värvunud ja arutletakse, millised on sügise värvid. Jalutades leitakse maast veel kivikesi, käbisid, tõrusid, kastanimune. Tuulepesa 4a lapsed õpivad märkama üksteise tundeid ja neid mõistma. Õpetajaga arutletakse, millised on köögiviljad, kuidas nad kasvavad, kuidas neid koristatakse ja mida saab nendega teha ning kuidas säilitada. Proovitakse ka köögivilju maitsta ning tehakse kõrvitsasalatit. Tuulelipu 4a lapsed õpivad tegutsema üksikult ja rühmades. Õues toimub sügise märkide otsimine. Kuidas on muutunud puud, põõsad, lilled, aedviljapeenar. Milliseid vilju näeb erinevatel taimedel? Otsitakse erinevaid värve ja kujundeid. Tuulelaeva 5a lapsed õpivad üksteis märkama ja arvestama. Lapsed arutlevad aastaringi ja aastaaegade üle. Koos minnakse Kotka sillale sügispeenraid vaatama. Tuulelohe 5a lapsed õpivad keskenduma, kuulama teisi ja kõnelema ise arusaadavalt ja viisakalt. Uurima hakatakse sellel nädalal metsa ja metsaande. Millised puud kasvavad metsas ja mida saab inimene metsast korjata? Tuuleratta rühma 6a lapsed räägivad planeerimisest. Miks on vaja planeerida ja kuidas seda teha. Kas on alati tark kohe tegutseda või enne mõelda, kuidas ja miks. Kas ka looduses on planeerimist? Kuidas toimub aastaaegade vaheldumine ja üleminek ü
hest aastaajast teise.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.