kolmapäev, 19. september 2018

Septembri teise nädala tegemised

Septembri teine nädal kulgeb põhiliselt liikluse ja ohutuseteemadel. Tuulelohe 3a lapsed õpivad tundma lasteaia lähiümbrust ja liiklust tänaval. Õppekäigul sõidutee äärde jälgitakse valgusfoori tööd ja liiklemist tänaval. Pööratakse tähelepanu ka ilmastikule. Tuuleratta 4a lapsed lähevad õppekäigule Pae parki, et jälgida liiklust tänaval, liiklusmärke ja ülekäiguradasid. Lastega räägitakse kuidas muuta autosõit ohutuks, kuidas kasutada turvavööd ja -istet. Lapsed lavastavad etenduse liiklusest. Tuuleveski 5a lapsed arutlevad kuidas olla liikluses tähelepanelik ja nähtav, kuidas käituda ühistranspordis ning tänaval, kuidas sõita jalgrattal ohutult. Tuulepesa 4a lapsed uurivad sõidukeid. Millest koosneb sõiduk? Kuidas ta sõidab? Milleks on vaja erinevaid masinaid? Milline on turvaline liiklemine? Kõige kinnistamiseks minnakse õppekäigule sõidutee äärde. Õpitut toetab E. Raua lastejutt „Jäätiseauto äpardus“. Tuulekella 6a lapsed tegelevad sellel nädalal ohutuse teemaga laiemalt. Millised on ohutu käitumise reeglid erinevates kohtades ja situatsioonides. Lapsed koostavad mõttekaarte ja ühiselureegleid, mida tuleb kõigil täita. Tuuletrolli 5a lapsed süvenevad põhjalikumalt sotsiaalsete oskuste analüüsimisele. Milline on hea sõber ja kaaslane? Kuidas teda ära tunda? Kuidas hakkama saada suures lasteaiarühmas? Kuidas toimub sõprus loomade hulgas? Tuletatakse meelde „Kiusamisest vaba lasteaia“ teemakaardid. Tuulelaeva 3a lapsed uurivad oma rühma mänge ja mänguasju ning õues toimuvat, kas on päike, pilved või vihm. Otsitakse erineva suurusega puulehekesi. Tuulelipu 6a lapsed tegelevad hoopis roomajatega. Lapsed püüavad kirjeldada oma lasteaia ja kodukoha ümbrust. Kas see keskkond sobiks roomajatele? Mille poolest roomajad üksteisest erinevad, kuidas elavad ja toituvad? Miks on vaja säilitada erinevaid elukeskkondi ja liike?
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.