Veebruari
teine nädal on ettevalmistuseks Vabariigi
sünnipäevale. Tuuletrolli rühm uuris Eesti lippu ja lipu värve. Sellel nädalal
oli värviks sinine. Milline on hele ja milline on tumesinine? Ka rukkilill on
sinine. Lapsed õppisid kirjeldama lille. Lapsed vaatlesid merd ja mere värve.
Ka taevast võis leida erinevaid siniseid. Tuulelipu rühm uuris Eestimaa linnu,
veekogusid, saari. Lapsed vaatlesid ja kirjeldasid Eestimaad erinevate kaartide
abiga. Tähelepanu said ka Eesti naaberriigid.
Tuulelaeva rühm sidus Eestimaa tundmise olümpiamängudega. Lapsed
uurisid, millistes Eesti kohtades saab tegeleda talispordiga. Lapsed jälgisid
ilma ka lasteaia õuel ja arutlesid, milliste aladega saaks tegeleda lasteaia
õuel. Ära ei unustatud ka õuel toimetavaid linde. Vaheldust pakkusid
mõistatused ilmastikunähtuste kohta. Tuulelohe rühm valmistus näituseks „Ilus
oled, Eestimaa!“ Lapsed tõid kaasa pilte Eestimaast, kus nende pered on käinud.
Lapsed jagasid teadmisi, kus need armastatud paigad Eestimaa kaardil paiknevad.
Sellega koos uuriti kõiki loodusvorme, mida kaardilt on võimalik näha.
Tuulepesa rühm uuris Eestimaa kliimat. Miks on õues külm ja toas soe? Kuidas
lindudel ja loomadel talvel õues külm ei ole? Kuidas ja mismoodi peab laps
riietuma ja liikuma, et õues külm ei hakka? Mis juhtub jää ja lumega toas? Kõik
rühmad jälgisid talviseid looduskaameraid ja lasteaia õuel toimetavaid linde.
Tuuleratta, Tuuleveski
ja Tuulekella rühmad rääkisid muinasjuttudest. Lapsed arutlesid, mille poolest
erinevad muinasjutud tavajuttudest.Mõistatati, kas tuntakse ära levinumate
muinasjuttude tegelasi. Lastel olid kaasas kodused muinasjuturaamatud. Kõigis
rühmades ka lavastati muinasjutte nii pabernukkude, omavalmistatud nukkude kui
mänguasjade abil.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.