Novembri
viimasel nädalal sai kokku võtta ja täiendada sügise
viimaseid teemasid. Olid nendeks siis lindude ränne, loomade ettevalmistus
talveks, ajamõisted või inimese ja tema väärtuste tundmine. Mõnes rühmas oodati
ka juba jõulusid.
Tuuleratta kolmeaastased tutvusid rebase, tema
välimuse ja eluviisiga.Tuulepesa rühma lapsed kordasid ühe lumiste ja jäiste
maade loomad nii Põhjas kui Lõunas., arutasid, kuidas saab sellises kliimas
ellu jääda.
Tuulekella lapsed kordasid üle paiga- ja rändlinnud.
Uurisid videosid ja raamatuid, kui kaugele linnud rändavad.
Tuuletrolli rühma lapsed panid punkti inimese
uurimisele. Nüüd on selge, kus ja milleks on meil kopsud, süda, ajud, luud ja
veel palju muud. Mõnest inimesest võib isegi päkapikk saada.
Tuulelohe suured lapsed arutlesid heae kommete üle,
kuidas käituda erinevates elus ettetulevates situatsioonides.Lastega pöörati
tähelepanu turvalisele käitumisele. Selgitati ka meeste ja naiste ning poiste
ja tüdrukute erinevat käitumist.
Tuulelipu rühm tegi endile selgeks, mis asi on
ilmavaatlus ja milleks seda vaja on. Vaadati ka kaugemale, tutvuti maailmaruumi
ja planeetidega. Kuidas mõjutab päike ja kuu inimtegevust.
Tuulelaeva rühma lapsed harutasid mõistet „aastaring“,
millest see koosneb. Kuidas päevadest saab nädal ja nädalatest kuu ning kuudest
aasta ning aastatest eluring. Appi võeti nii Sipsik kui Jussike.
Tuuleveski lapse lugesid
ka Sipsiku raamatut ja jõululuuletusi ning rääkisid saabuvatest pühadest.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.