teisipäev, 26. veebruar 2019

Veebruari neljanda nädala tegemised


Veebruarikuu  neljas nädal. Tuulelaeva 3a lapsed uurivad iseennast. Mis on mu nimi, kas olen poiss või tüdruk, millised on mu kehaosad ja milleks neid vaja on, kuidas nad töötavad. Ära ei unustata ka meeleelundeid ja tundeid. Tuulelohe 3a lapsed tegelevad ohutuse ja päästeametiga. Millised ohud võivad laste ümber olla ning kuidas saab päästeamet aidata. Lapsed õpivad suhtlema päästeametiga. Tuulepesa 4a lapsed uurivad kodulinna Tallinnat. Mille poolest erinevad linna – ja maaelu, mille järgi tunneb ära Tallinna. Lapsed vaatlevad pilte, raamatuid, filme. Tuuleratta 4a lapsed teevad tutvust elukutsetega. Milliseid ameteid peavad lapsevanemad, millised ametid on lasteaias. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad aastaringi, aastaaegade ja kuudega. Abiks on S. Maršak´i muinasjutt "12 kuud". Tuuleveski 5a lapsed lähevad rändama mööda Eestimaad. Suure kaardi pealt otsitakse linnu, külasid, saari, jõgesid, kõrgendikke ja soid. Tehakse tutvust naaberriikidega. Tuulelipu 6a lapsed uurivad eesti tuntumaid legende, muistendeid  ja eepost ning kuidas need on seotud eesti looduse ja kultuuriga. Huvitav päev saab olema ka unustatud mänguasjadega. Tuulelipu 6a lapsed korraldavad sellel nädalal mälumängu Eesti kohta ja kutsuvad võistlema naaberrühmade lapsed.
Hoolega jälgitakse ka taimekasvatusprojekti „Tomatisõbrad“ taimede arengut. Selleks nädalaks tulid kõik taimed suurematesse pottidesse istutada, väetiseveega kasta ja ümbermõõtu mõõta.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.