neljapäev, 26. märts 2020

Martsikuu neljanda nädala tegemised

Märtsi neljas nädal jätkub kevade tervitamise ja saabuva teartipäevaga. Tuulepesa 3a lapsed uurivad jätkuvalt kevadetunnuseid. Püütakse meelde jätta kevadlillede nimesid. Erilist tähelepanu pööratakse pajuurbadele ja nende rahvapärastele nimetustele. Tuulelipu 3a lapsed uurivad päeva pikkust ja selle seost loodusega. Erilist tähelepanu saab sellel nädalal tervis ja oskused, kuidas käituda kui tuleb köhatus või aevastus. Tuulelaeva 4a lapsed valmistuvad teatripäevaks. Seavad korda lavastusmängu sirmi otsivad välja mänguvahendid ja etendavad loo Sajajalgsest. Vahelduseks kuulatakse kevadlindude hääli. Tuulelohe 4a lapsed seiklevad võlumuinasjuttude maailmas ja võlukevades. Tuuleratta 5a lapsed jätkavad Looduse aastaringi raamatuga tutvumist, jätkuvalt õpitakse linnulaulusid ja linde ning kevadlilli. Tuuletrolli 6a lapsed kordavad üle erinevad teatriliigid ja ametid, kes teatrites töötavad. Koos pannakse kokku mõistekaart kevadest, lindudest ja lilledest. Tuuleveski 6a lapsed süvenevad kevadesse. Milliseid tundeid tekitab kevad, kuidas me tajume kevadet, mis mõtted tekivad koos kevadega.





























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.