esmaspäev, 3. veebruar 2020

Veebruarikuu esimese nädala tegemised

Veebruari esimene nädal on seotud inimese keha, tervise ja eriti hammastega, sest lasteaeda külastavad hambaarstid, kes viivad läbi hommikuringe ja kontrollivad laste hambaid. Tuulepesa 3a lapsed uurivad hambaid, saavad teada, mis on hambahari ja hambapasta, kes on hammaste sõbrad ja vaenlased. Vesteldakse ka hambaarsti juures käimise kogemusest. Õpitakse koos hammaste eest hoolitsema. Unejutuks on T.Egren "Sööbik ja Pisik". Tuulelipu 3a lapsed õpivad ennast tundma. Kes ma olen, kas poiss või tüdruk, mis mu nimi on, millised on minu kehaosad. Lapsel on ka meeled. Neid vaadatakse Jussi multikatest. Erilist tähelepanu pööratakse maitsemeelele ja hammastele. Vaadatakse üle tegevused hammastega (hammaste pesemine, tervislik toit, hambaarsti juures käimine). Tuulelaeva 4a lapsed uurivad inimese keha ja põhjalikumalt südant. Miks meil on süda, kuidas ta töötab ja kuidas laps saab oma südamele head teha ning hoida. Uuritakse raamatut “Inimese keha”, lauldakse laulu “Süda tuksub” ja loetakse juttu “Sööbik ja pisik” Õues tehakse ümber maja kiirkõndi ja uuritakse, kuhu küll talv on jäänud. Tuulelohe 4a lapsed alustavad ka oma näo uurimisega. Mis mu näos on, miks neid näo osi vaja on. Mis on mul suus, miks on hambaid vaja ja kuidas nende eest hoolitseda. Kes on hambaarst ja teda ei pea kartma. Kuidas saada sõbraks hammaste ja hambaarstiga. Millised on loomade hambad? Lapsed vaatavad multifilmi "Juss ei taha hambauke" Tuuleratta 5a lapsed teevad samuti tutvust hammaste ja hambaarstiga. Abiks on mitmeid raamatuid: "Hambaraamat. Kõik sinu piimahammastest." (I. Radünz, T. Röhner), "Inimkeha atlas" lk 13, "Minu keha raamat" (Ma hoolitsen oma keha eest") Tuuletrolli rühma 6a lapsed õpivad ennast tundma. Lapsed õpivad siseorganeid, meeleelundeid, eriti hambaid ja toitumist. Koos tehakse katseid “Valged hambad” (muna pannakse erinevatesse lahustesse seisma) ja loetakse juttu F. Raim "Jutt jõehobust, kellel valutasid hambad" Tuuleveski 6a lapsed räägivad oma kodust. Kes on nende pered, millised on tänapäeval erinevad pered, kes sinna kuuluvad. Uuritakse “Meie pere” raamatut



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.