esmaspäev, 11. märts 2019

Märtsikuu teise nädala tegemised

Märtsikuu teine nädal on emakeele- ja teatrinädal. Tuulelaeva 3a lapsed uurivad kevadetunnuseid läbi kauniemakeele ja eesti lastekirjanduse lõbusate lugude. Tuulelohe 3a lapsed saavad teada, mida tähendab emakeel ja et igal rahval on oma emakeel ning, mis on teater. Lapsed mängivad näpu- ja käpiknukkudega erinevaid lavastusmänge. Tuulepesa 4a lapsed räägivad keeltest, mida rühma lapsed oma peredes kasutavad. Lapsed saavad teada, et igal rahvusel on oma keel ja see rikastab meie elu ning me suhtume sellesse sallivalt. Tuuleratta 4a lapsed  valisid lavastusmänguks „Kevadhaldja“ muinasjutu, mille tarbeks meisterdavad ise peakatted ja dekoratsioonid. Lapsed tutvuvad varjuteatriga ning külastavad päris NUKU teatrit. Tuuletrolli 5a lapsed jätkavad meelte ja mõtlemise teemat. Kuidas laps tajub kunsti, mis toimub sellel ajal tema peas. Kuidas tekib mõte, tunne? Tuuleveski 5a lapsed arutlevad, mis on teatris päriselt, mis mängult. Milliseid teatreid on olemas? Millised ametid on teatris? Lapsed lähevad Estonia teatrisse teatrimängu mängima. Kindlasti uurivad nad ka eesti keele kauneid sõnu ja koostavad nendest väikese raamatu. Tuulelipu 6a lapsed uurivad Tallinna teatreid, nende mängukavasid ja näitlejaid ning muud teatripersonali. Miks on teatrit vaja ja kuidas teater lapsi saab õpetada? Tuulekella 6a lapsed tegelevad erinevate ametitega. Mis tähendab väljend „Töö kiidab tegijat“?  Mis tähendab vastutus tehtud töö eest? Arutletakse emakeele, selle tähtsuse ja hoidmise üle. 
Loomulikult jätkub Räpina aiandusprojekti tomatitaimede jälgimine ja kasvatamine.












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.