teisipäev, 8. jaanuar 2019

Jaanuari teise nädala tegemised


Jaanuari teine nädal juhatab sisse looduse jälgimise ja uurimise. Tuulelaeva 3a lapsed uurivad talve ja lund. Millised on talve ilma tunnused ja millised on tegevused talvel õues. Tuulelohe 3a lapsed jälgivad linde. Uurivad ja nimetavad lindude kehaosi, lindude toitu. Kuidas saab inimene aidata linde talvel, milline on kõige sobilikum toit lindudele. Jalutuskäikudel lapsed jälgivad linde, keda nad märkavad. Tuulepesa 4a lapsed uurivad täpsemalt tihaseid, leevikest, varblasi ja kodutuvi. Täiendavalt vaadatakse raamatuid ja filme. Samuti arutletakse lindude toidu ja toitmise üle. Tuuleratta 4a lapsed tegelevad öö ja päeva uurimisega. Kuidas mõjub ööpäeva ja aastaaegade muutus loodusele. Lapsed uurivad gloobust ja tema liikumist. Lapsed kirjeldavad oma tegevusi ööpäevas. Tuuletrolli 5a lapsed tegelevad talveunes olevate loomadega: rohukonn, nahkhiir, siil, orav, pruunkaru, lapsuliblikas. Kuidas need loomad valmistusid talveuneks ja kuidas nad seda teevad. Kuidas loomad teavad millal ärgata? Tuuleveski 5a lapsed külastavad Ülemiste Veepuhastusjaama. Lapsed saavad teada, miks tuleb vett säästlikult kasutada, miks on vesi oluline. Lapsed uurivad vee erinevaid olekuid ja vee ringkäiku looduses. Millised on looduslikud veekogud? Tuulelipu 6a lapsed tegelevad päikesesüsteemiga. Aastaga üks ring ümber päikese. Milliseid planeete veel on peale maa? Kuidas lapsed kujutavad ette maa tekkimist? Igaüks saab luua oma loo. Tuulekella 6a lapsed tegelevad paigalindudega. Lindude elupaigad. Mõistatused lindudest. Linnud lasteaia õuealal. Jälgitakse talilinnukaamerat. Lapsed paneva õue üles taarapakendist valmistatud   toidulaua lindudele. Mängitakse digilotot, lindude tundmist laul järgi.

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.